KuzeyAlininAnnesi köpek dişler cok fena ya. Benim oglum dis cıkarirken hic atesi çıkmazdi ama köpek dişlerini cikarirken ateşi hep 37,5 - 38,9 arasindaydi. Ben 4 saatte bi calpol veriyordum. Günde 3 defa veriyordum. Üzerinde tak zıbın vardi, sirkeli suyla bezi ıslayıp alnına ,koltuk altina, diz kapak arkasina koyduk hep, biraz da olsa düşüyordu ama sonra tekrar cikiyordu. 38,5 oldugunda hep duş aldirdik. 3 gün sürdü ateşimiz böyle. En son ateş düşürücü fitil vardi, paranox muydu ismi tam hatirlamiyorum, o fitili atinca 1 saat sonra atesi 37 ye duştü, sonra uyuya kaldi yavrum. Bi daha cikmadi ateşi hic. Sizde fitil atın bence.