Minikuzu birmelekannesi2 doktorum kullan dedi sorun olmaz. Ben bide deneyimleyen var mı diye sormak istedim. Şimdi içtim
birmelekannesi2 Minikuzu bende dogumdan sonra hıc adet olmadım canım kızım 11 aylık doktora da gitmedım normal 1 yıla kadar dye kızım yasına girince gitmeyi düşünüyordum eğer doktorun onerdıyse bende mı kullansam kı sende mı hıc olmadın
Minikuzu birmelekannesi2 ha yok ben 4 aylıkken olmaya başladım spiral taktırmıştımtım o kaydı geçen ay adet olmadım onun için doktora gittim
Minikuzu birmelekannesi2 şimdi doktorunu aradım tarlusal emzirenler üzerinde bi etkisi olduğu kanıtlanmamış ama tedirgin olursan progestan iğne al 2 tane birden yaptır dedi. Aklınızda bulunsun
birmelekannesi2 Minikuzu çok teşekkür ederim canım çok sağol 🤲😍 bu iğnenin yan etkisi yok o zman demı eczaneden alabiliriz galıba