Bende de synısı olmuştu neredeyse kanayacaktı artık bişeyleri ısırıyodum emzirirken dayanabilmek için. Karbonatlı su işe yarıyo demişlerdi denedim işe yaramadı kremde kullandım geçmedi sonra bi komşu söyledi kendi sütünü sür diye sürdüm 2 güne tamamen iyileşti