Benim ogluşum da elinden bir şeyi alsam bir cırlak bağırıyor ki , babaannesi anneannesi gelip gitse yani dış kapım açıldığı an bir hevesle sürünüyor ve peşlerine ağlıyor , tutunup yürüyor ve bütün çekmecelerimi açıyor gün için de çok düşüyor sürekli peşindeyim ama yetişemiyorum çok yoruluyorum sürekli bir keşif halin de , çırlak çırlak da bağırıyor bu ara 😂🤷🏻♀️