Nohutannesi Bebeğimizin ateşi yükseldiğinde el ve ayakları aksine buz gibi olur. Elleri ve ayakları yanıyor diye bebeğinizin hasta olduğu gelmesin hemen aklımıza.
Bebeğimizin elleri ve ayaklarının ısısı;
Ortamın sıcaklığına,
Diş çıkarma dönemine,
Giydiği kıyafetlere,
Çok hareketli oluşuna ve kan dolaşımına endekslidir.
El ve ayak yanması genel olarak bir hastalık habercisi değildir.
Olabiliyomus dişten
Koltuk altından da ölçtüm oda 36′6 felan çıkıyor