Oz_ge osanit. Tedagil kullanmadım hiç. Sadece osanit kullandım ve karanfilli zeytinyağı kullandım. Mucizevi diyemem, hatta bu işe yaramıyor bence dediğim zamanlar da oldu. Ama diş döneminde mesela 37,5larda seyreden bir vücut sıcaklığı oluyor genelde. Bizde o hiç olmadı. Demekki fayda ediyormuş🤷♀️Tedagili de çok öneriyorlar ama o nasıl kullanılıyor bilmiyorum. Osanit 8top günde maximum 8kez veriliyor. Totalde 64 granül verebiliyorsunuz en fazla yani. Ben 8er top 4-5 kez veriyordum.