Mihribann11 Bugün tam 6 aylık olduk. Iki gündür artık delirdim diyebilirim kızım hiç durmuyor ağlıyor miz miz yemiyor ağrım olurda inlersin ya ondan , diş den mi diye şüpheleniyorum , calpol verdim . Sizce neden olabilir kızlar ya bilgimiz varsa yardımcı olun
Hafsaninannesii Mihribann11 bizimki 6 ay 10 günlük oda yemiyor huysuz diş sebebinden öyle ilaç verip bekliyorum soğan havuç ama soguk
Minikpandailay Mihribann11 Valla o huysuzluk bizde de altıncı ayda başladı. Şuan 7ay27gunluguz hala devam ediyor. Dişlerib biri patladi biri patlamak üzere. Allah kolaylık versin
sarpinko canim ya dis ya atak.damaklari sis mi alt dislerinin orasi kizarmis mi bak bi.tedagil var toz saşe dis icin cok iyi geliyor.atak ise de hesaplamasi googleda atak hesaplama diyince cikiyo.
Mihribann11 sarpinko atak haftası bitecek 5 gün var o zamanlar daha sakindi . Bu iki hiç-bir çıldırmış gibi baş edemiyoruz eşimle. Sabah kontrol ettim öyle bi şişlik yok pek canım
Mihribann11 Hafsaninannesii soğan gaz yapmaz mı ya ?ben diş kayisicisi aldım onu da ara sıra kullanıyor
Minikpandailay Mihribann11 Yemicek ki yeşil soğanın beyaz kısmını dişleri damaklarini kasimasi için verebilirsin. Soğuk havucu kabuklarını kesip havucu verebilirsin