2bebelianne__ Yusufali06 prima premium care kullanıyorum çok memnunum hiç pişik yada sızdırma asla yapmıyor tavsiye ederm
Kwsr Sleepy kullanıyoruz hiç tasma olmadi . Her bebek farklı bez konusunda 🤷♀️ molfix kullanmistik kardeşime güzeldi ama ben şuan sleepyden memnunum