Berrrrrooooo Nimenrix ve bexorayı dktorö 7. Ay yazmş ikisinide iki aşı birden agır gelmz mi siz nsl yaptrdnz acaba
sarpinko Berrrrrooooo atesi 39lara cikti iki gun emeklemedi bacagina dokundurtmadi.bexero cok agir bi asi vurdurtmadan once calpol icirin mutlaka.zaten donusumlu olarak calpol dolven onerecektir doktorunz
sarpinko Berrrrrooooo ben hep kactim acikcasi.11.ayda artik tamam dedim.ama butun bebeklerde ayni olmuyor galiba bu ates durumu falan.