Hayırlı akşamlar ve hayırlı ramazanlar herkese oğlum 21 ay 8 günlük emziriyorum ama oğlum memeye çok düşkün oldu bu aralar süttüm de yok eskisi gibi saat başı istiyo bazen göğüslerim boş ama emmek istiyo bende veriyorum göğüslerim ağrıyo artık emzirirken sırtım ağrıyo çok yoruluyorum geceleride 2 3 kere emmek için kalkıyo sütten kesmek istiyorum devam sütünemi başlasam sabah akşam versem daha süte ihtiyacı var diye en azından 2 yaşına kadar devam sütü veriyim diyorum bi yandan da sütten kesmek istemiyorum ama inanın artık dayanamiyorum bu ayda olanlar lütfen yardımcı olun en azından düşüncenizi söyleyin fikir olsun bana da