Kuzeyin_annesi0 birde öksürük şurubu falan pek önermem gereksiz yani geniş tıkalı olduğu için bence şuan balğamıda vardır o sebeple öksürüyor öksürük yoluylada atamadığı için tıkanıyor akıntının sebebi o yani söylediğim gibi serum ve buhar ilaç yüklemeyin ben içiremediğimden vermedim midesi bulandı çıkardı hep zaten de gereksizmiş biz serumla buharla iyi olduk şükür inşallah sizde iyileşirsiniz