Babybloom Melll 🤣 defne-2 yani süt parası gibi doğumdan sonra bir kerelik bir para veriliyor ama kastettiğini şey aylık yardımda vermez tabii.
Elifdurununannesi defne-2 keşke verse dimi şöyle ayda 200 tl falan bile olsa yeter 😂😂sadece doğumdan sonra 300 tl sut parası veriyor devlet o kadar 1 kerelik başka yok 🙄
Babe defne-2 Bunun gercek olabilme ihtimaline inanmaniz bile ne kadar masumca.😀😀 Ama maalesef yok yok yok…Sosyal devletiz guya…
Mommy_Tugsa defne-2 bi 300 lira cocuk parası aldım bide 202 lira emzirme parası o da esimin hesabina yatti ben calismadiğim icin. Tek seferlik veriyolar
Minik_Hanim defne-2 devlet mevcutta olan dogum parasini azaltmaya calisiyor, haybeden para nasil versin🤣🤣
Retorik defne-2 çalışan kadınlara yardım ediyor ama çalışmayanlara yok etmiyor diye biliyorum yorumlardan sonra da emin oldum 🤣