Feryal_113 Hanımlar merhaba 4 aylık bebeğim var sol eli sürekli kulağında akıntı filan yok neden acaba öyle yapıyor
Bebegimm1 Feryal_113 sağ ali surekli kulaginda 4ayligz ama huzursuzluğu olmuyor elliyor bazende tırmalıyor eli de hep agzinda salyası da var anlamadım bu hafta aşıya gidince sorucam olmadı doktora goturucem
Balevlatlar123 Feryal_113 diş canım cbenmkide kulağına götürüyordu doktora götürdüm kulağı vs temiz dişi çıktığı için öyle yapıyor kaşınıyor dedi
Kubra5657 Feryal_113 benim bebeğim diş çıkaracagı zaman kulaklarındaydı elleri hep calpol verirdim sıkıntısını alsın diye yarım saat sonra dururdu şuan diş sıkıntısından yapıyor korkma canım
Bebegimm1 Dtbrc ama dişlerini kontrol ediyorum kabarma falan bir şey gozukmuyor umarım diştendir başka bir şey çıkmasında🤦♀️