Aezgi Doğum yapalı 4 ay olcak hemen hemen hala adet olmadım ara ara çok afadersiniz kahvemsi akıntım geliyor cok olmuyor ama silik bir sekilde normalmi bu acaba hamile kalmaktan cok korkuyorum🙄🙄
tekgamzelimm Aezgi Doğum yapalı 9 ay oldu hala aynı şekilde böyle geliyo silik kahverengi leke. Adet olmadım hep böyle geliyo
mina00 Aezgi 6. Ayda olmaya basladım oda gecıkmeyle cok az akıntıyla oncesındede kahve rengı oluyor, eskıden 28 gunden fazla akıntıyla oluyordum, hem hormonlar hala tam duzelmedı hemde sut yapan hormonlardan dolayı adet gecıkmelerı duzensızlıyı oluyormus