Merhabalar,
Bilindiği üzere okul öncesi ve ilkokul öğretmenlerine aşı randevuları açıldı ancak görev yaptığım okulda hatta okulumun olduğu ilçedeki diğer öğretmenlerin aşı randevuları açıldı ama ben hala öncelikli grupta görünmüyorum, randevu hakkı olduğu halde öncelikli grupta değilsiniz uyarısı alan başka öğretmenler var mı acaba burada.. Yoksa bir tek ben miyim kör talihli🤦♀️