Ddemirr Covid testim pozitif çıktı ilaç kullanAmayacağım,bu geçen 48 saat emzirdiğim için emzirmeye devam etmem gerektiği söylendi. Bebeğinizde pozitiftir dediler. Bebeklerinizde ne gibi belirtiler ortaya çıktı, oğlum 7 aylık 😒
Betull95 Ddemirr Benim bebeğim 40 günlüktü olduğumda ilaç kullanmadım bol bol emzirdim doktor ateşi çıkmadığı sürece korkmayın demişti çok şükür ateşi hiç çıkmadı bol bol emzirin süt korur derler geçmiş olsun.
Aybars2020 Ddemirr canim cok geçmiş olsun. Bende aynı şeyi yaşadım. Sana tek tavsiyem sakın stres yapma. Allah bebekleri koruyor. Belirti bile olmuyor. Atesini ölçersin kontrol edersin. Ben cok aşırı stres ve korku yaşadım ve şuan onun cezasını çekiyorum sutum azaldı. Tabi bebekte beni emmemeye başladı:/ simdiki aklim olsa okadar stres yapmazdım. Allah sifanizi versin🙏
aay1 @Ddemirr benim bebeğim 3.5 aylıktı covid olduğumda şuan 4 aylık daha yeni atlattık yani benim ateşim vardı bebeğimin de ateşi çıktı ve arada öksürüp hapşırıyordu küçük çok diye ona test yapmadılar ama bence o da olmuştu bende emzirdiğim için ilaç kullanamıyordum
Ddemirr aay1 benim bebeğimde aynı söylediğiniz gibi oldu. Başka birşey oldu mu sonradan. Allahım korusun
aay1 @Ddemirr yok yok olmadı doktorumuz 6 saatte bir 1 çay kaşığı calpol ver dedi öyle yaptım bende 5 gün kullandım bıraktım çok şükür geçti