Dnzkbln Bebek meyve sebze filesi kullananlar almak istiyorum kullanışlı mi hangi markayı kullanıyorsunuz?
Saraa Dnzkbln Ben kullanmıştım çok iyi oluyordu rahat rahat ezerek yemiş oluyordu kızım. Markasını hatırlamıyorum ama wee babydi galiba 😊
ikizbabymom Dnzkbln e bebekten almıştım bende file olan değil silikon olanı önermişlerdi çok memnun kaldım
Birceninannesi Dnzkbln silikon olanı daha güvenli wee baby almıştım denemk için arkası da diş kaşıyıcı haznesi biraz küçük ama biz çok sevdik
Umay_ Dnzkbln Ben mycey in silikon meyve sebze emziğini almıştım. Çok rahat kullandı bebeğim. Yanlarında klipsleri olmaması çok güzel. Aşağıya linkini birakiyorum, inceleyebilirsiniz 😊 https://www.e-bebek.com/mycey-silikon-meyve-sebze-emzigi-mavi-yesil-p-myc-m06221-223/
Bebegimm42 ikizbabymom ek gıdaya yeni başlayan bebeğim e kullana bilir miyim o deliklerden parça kaçar mu bebeğin ağzına
RainOverMe Silikon olandan kullnıyorum mandallılar cabuk kırılıyor dendiği için vidalı olan modellerden aldım gayet iyi memnunum hem diş kaşıyıcı gibi de kullanıyor, sağlıkla🤗🙏🏻
EslemDilan Dnzkbln fileden memnun kalmadım ilk kullanımda kullanılmaz bir hale geldi silikon daha çok öneriyorlar
Saraa Omus35 4.ayda başladım vermeye 3 ay kadar kullandık sonra eliyle meyveleri yemeyi daha çok tercih edince fileyi bıraktım bende 😊
Saraa Omus35 Bu arada file derken silikonlu olanından kullandım file bez gibi oluyor hoşuma gitmemişti 😊
Deletedmom5284 Dnzkbln wee baby silikon aldım çok güzel her gün veriyorum eline hem dişini kaşıyo hem meyve sebze yiyor
06082020 Bebegimm42 hayır sığďıği kadar kadar e bebekte bebek meyve suzgeci diye bi bakın ordan anlarsınız
Saraa Omus35 Ver tabi Hemde damağı için de iyi olur kaşınıyordur şimdi. Hem yer hem kaşır 😃 bende videolar da görüp çok heveslenip almıştım işe de yaradı o sıra hangi mevsim meyvesi varsa içine koyuyordum ezerek yiyordu çilek ve muz çok iyi oluyordu daha rahat ısırdığı gibi ezilip yiyebiliyordu 😊