Bebekard Kızlar ben aptamil mama kullanıyorum, ama bebeğim kolik ve aşırı gaz problemimiz var, gazdan dolayı sürekli kendini kasmaktan ve ağlamaktan dolayı göbek fıtığı bile oldu, bana önerebileceğiniz gaz yapmayan mama hangisi
NSZA2020 Bebekard bebelac gold kullanıyorum 4 buçuk aylık bebeğim gaz kabızlık neredeyse hiç olmadı doktor özellikle bebelac gold önerdi hazmı kolay dedi
dogadeniz Bebekard hipp combiotic ve akşamüstü gazlanmadan önce mamasına azıcık gerçek zeytinyağı damlatabilirsiniz hippin içeriği temiz güvenle verebilirsiniz
Pinartrkz Gaz yapmayan mama değil de biogaia gaz damlasını şiddetle öneririm bizde aptamil kullanıyoruz aynı durumları yaşadık damlayı bi kullanmaya başladım pat pat yapmaya başladı çocuk uyumaya başladı resmen yatamıyordu
Minikkussss Dogdugundan beri Biogaia damla kullanıyrz ve hipp organik combotik mama memnunuz cok şükür
Badem2021 Bende aptamil kullandım ilk zamanlar bizde de çok gaz yaptı şuan bebelac gold kullanıyorum hiç gaz yaşamadım şükür tavsiye ederim bide sürekli mama değiştirmek de gaz yapıyormuş bilginiz olsun