Merhaba
anne sütünü bazen sağıyorum biberonla benmari usulü ısıtarak veriyorum . Aynı zamanda bebeğim emiyor da . Geceleri ısıtıp biberonla veriyorum . Isıttığım sütün bazen hepsini içemiyor . Tekrar buzdolabına koyup bir başka sefer ısıtıp verirsem sakıncası olur mu ? Yoksa anne sütü bi kere ısıtılınca tüketilmiyorsa dökülmeli mi ? Bilgisi olan bilgilendirebilir mi ?