Aysegul2312 Arkadaşlar biraz once yasaklar açıklandı devlette 10 yas alti çocuğu olan annelere izinli sayılıyor özelde de teşvik edilecek dedi özel hastanede çalışıyorum iznim cuma bitiyor şimdi bendw faydalanabilecek miyim?
Aysegul2312 Kafamda deli sorular inşallah yararlaniriz benim gıbı birçok annenin ihtiyacı var bu duruma
assd15 Aysegul2312 hastaneler geçiyor mu ki geçen sorduğumda biz esnek çalışma yapmadık bizim insiyatifimizde demişlerdi
Aysegul2312 assd15 ama şimdi cumhurbaşkanı acikladi sonuçta kısmı kapanmya gitti bence sizi dw kapsiyor caz yaparlarsa onu bilemem hakkinizi arayin çalışma bakanligina sormak gerek aslında