assd15 hastanelerde idari izinler geçerli olmuyor genelde geçen sene de olmamıştı.. evet hastane çalışanları da aynı zamanda kamu çalışanı haksızlık gibi düşünmekte mantıklı düşününce %70i kadın çalışan olan ve nöbetçi bir sektör idari izin sektörü felç eder 🤷♀️ Ama hem anne hem baba hastane çalışanıysa annelere verilmeli bence