Efeninannesiii02 evet suç sizin. Tam da sizin gibi zihniyetlerin suçu bu başımıza gelenler. Hangi yasaklar? Yasakmış gibi yapmalar bunlar… Fabrikalarda çalışanlara hiç yasak yok onca kalabalığın içinde. Ya da ofislerde, bankalarda, devlet dairelerinde vs… Akşam 19 dan sonra yasak yapmak neyi önleyecek ? 21 den sonra yasak neyi önleyebildi? Suç sizin olabilir ama bizim asla değil halk olarak. Önlem almalı devlet, denetleme yapmalı. Korumalı hepimizi. Suç bizim değil. Bizler yaşamaya çalışıyoruz sadece…