Yldzilhan canım çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum benden sana tavsiye kremler kalkan bisürü şey kullandım geçirmedi.Beni iyileştiren şey yine bebeğim oldu acısa da canım yansa da sürekli emzirdim temiz tutmaya özen gösterdim emzirmeden önce ve sonra ılık suyla temizledim sütümü sürüp kuruyana kadar açık bıraktım bu şekilde kalıcı olarak meme ucu yaralarından kurtuldum kremler vs benim için kalıcı çözüm olmamıştı.sol meme ucum yarılmıştı acısından dolayı onu emzirmekten korkup hep sağı verdim bu sefer diğer göğsüm sertleşti o akşam sıtma gibi bi ateş geçirdim.sonra dedim bu böyle olmaz canım yana yana dişimi sık sıka emzirdim çok şükür Doğumun 20.gününden sonra birşey kalmadı.rabbim tez zamanda kurtulmayı nasip etsin