ipekkizimm şuan on anneden dokuzu kullanıyor neredeyse hem kullanım birde omega açısından etkili olduğunu düşünerek takviye etmeye başladım. Ama inanın ciddi iştahsızlık problemi olan oğlumda etkisini gördüm. Siz yinede kontrole götürdüğünüzde danışın derim. Bebeğinizle yine benim oğlan arasında baya ay farkıda var. Emiyorsa zaten ona güveniyor. Gerçi ben aç bıraksamda hiç sinyal veren bir çocuk olmadı. Memede değil aslında yapısal sanırım.