Melekkizimmzeynep Sağmaya alışkın olmadığı için az geliyor canım daha önce bebekte emmemiş çünkü. Sağ sürekli saatte bir, iki saatte bir çünkü bebegin yaninda olsaydida saatte bir emzirecektin oyle düşün, bol bol su iç ve dereotu ye sütünde çoğalsın.Rabbim bir an önce kucağina almayi nasip etsin❤🙏