Cumartesi akşamı corana testi oldum ve pozitif çıkmıştı. İlaç kullanmıyorum 6 aylık bebeğimi emziriyorum. Bugünden beri böbreklerim ağrıyor. Daha önce taş dökmüştüm ve hamileykende idrar yolu enfeksiyonum vardı. Böbreklerime vurmuştu ağrısı. Serum bile geçirmiyordu 1 hafta hastanede yatmıştım. Sizce böbreklerime bişey olur mu hastaneye gitmeli miyim ? Ağrısı dayanılmayacak kadar çok değil ama düzenli ağrıyor