Ebru1634 canım bende cok cektim kanamaya başlıyordu artık. kızım 33 günlük hala daha arada canım yanıyor yanlış tuttugu zaman ama ben çözümü zeytinyağı ile buldum her emzirdikten sonra sürdüm ve Bi süre gögüs ucu koruyucu taktım öyle emzirdim. Lansinoh aldım hiç bir işe yaramadı. Sızlama olucak Bi süre ama emin ol geçiçek. Ben acıdan emzirmek bile istemiyordum ama hepsi geçiyor 🙏