Hatice2626 doğum doktorunun yanında çalışıyordum orda yapardı doktor bey anesteziyle yapılıyorsa korkulacak bişey yok inan İşlem kısa sürer sonrasında biraz ağrın olabilir onu da ağrı kesici ile atlatırsın korkulacak yada endişe edilecek bişey yok merak etme işlem sıradasında uyursun uyandığında herşey bitmiş olur.