28 haftalık doğum yaptım benim bebeğim de göbek fıtığı oldu hem de nerdeyse küçük top boyutundaydı. Hiç bir şey ile sarmamak gerek denildi aksi halde başka fıtıklara yol açar dedi Allah korusun, bir de ara ara elinizle hafifçe bastırın eğer sertlik olursa müdahale ederiz yoksa kendiliğinden geçer dedi. Büyüdükçe ve kilo aldıkça mutlaka geçiyor aklınıza diğer yöntem asla gelmesin, çok geçmiş olsun 🙏