Kızlar oğlum 8. Ayından beri ek gıdayı reddetti günde 3 5 lokma yerse seviniyordum. Şükür 15 gün önce felan 4 diş birden çıktı biraz daha iştahı açıldı. En azından kahvaltıyı tam yapıyor. Akşam yemeği de eh işte yemeye başladı. Mama içiyor günde 4 kez felan. Şimdi linçlemeue gelmeyin lütfen mama çok içiyor bilmem ne diye. Dişten dolayı oldu. Sorum şu. Acaba bir sabah bir öğlen bir akşam mama versem yada günde 2 kez. Geri kalan ek gıda vermeye çalışsam alışır mı acaba? Çok üzülüyorum yaşına geldi ama yemiyor diye. Yemeyen çocuk çok zor. Aynı zaman da hamileyim çok stres yapıyorum çok üzülüyorum. Muhtemelen aç kalacak ağlayacak ama sizce başarabilir miyim alışır mı?