Dördüncü ay atağında olan bebeğim kaç gündür çok kötü bir şekilde ağlıyordu fakat bugün aşırı sakin sürekli uyku halinde emzirirken bile uyuya kalıyor bu sakinliği beni biraz tedirgin etti gözleri sürekli kapalı uykulu ve ağlamıyor . Başına gelmiş olan varsa sebebi ne olabilir