Dlkk Beş aylık oğlum kontrolü vardı. Kaka yapamıyor diye çocuk cerrahisine götürdüm. Daha önce de çatlak kremi kullanıyorduk. Ama hep dışından surerdim. Dr bu sefer kulak çubuğu ile ileri geri yap içe doğru dedi. O günden beri çocuğum ne gaz çıkarıyor ne kaka yapıyor. Her gece sanciya uyanıyor. Az da olsa gazı atmaya başlamıştı. Ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Rabiyamine Dlkk tabi canım ama hiç aksatmadan ve hassasça sürdüm üşür diye düşünmeden her gün suya oturma banyosu yaptırdım ilk bi hafta günde iki kez sonra günde bi kez ve iki aya geçti