Eise Kızlar 2,5 ay önce normal doğum yaptım , sütüm çok az mama da veriyorum sütüm artsın diye devamlı sağım yapıp dururken bugün çamaşırımda kan gördüm acaba bu kadar erken adet görmüş olabilir miyim :( sütüm iyice azalacak diye çok üzgünüm :(((
Eise Minikkusuumm bu kadar erken olunabilineceğini düşünmemiştim ben hep 1 sene sürer falan sanıyodum
[silindi] Eise sen bol sıvı tüket canım rezene iç boza guzel süt yapıyor mesela bunları tüketebilirsin
Feyzanne Bebeğim 33 günlük kanamam kesilmişti benim de şimdi adet kamaması gibi kanamam geliyo 4-5 gündür. Sütüm kesilir mi li zaten cok az