ozgiltrr yazdiklarinizin altina imzami atarim. Ama malesef o kadar cahil bir toplumda yasiyoruz ki araplardan farklari yok. Tuvalete girerler ellerini yikamadan cikarlar. Sonra o pis ellerini her yere surerler. Durum boyle olunca daha buyuk kararlar alinmak zorunda kaliniyo. Covid oldugunu saklayip komsu gezmesine gidiyolar, grip gibi bi hastaliga aids muamelesi yapiyolar inanamiyorum yani tepkilere. Madem utanacaksin bu hastaliktan nrden fildir fildir geziyosun degil mi? Tum dunyayla birlikte bu virusle karsi karsiya kaldik, bati ulkelerinin hepsi nrredeyse normal dondu biz hala boguluyoruz. Dilerdim ki ramazan ayi boyunca herkes evinde otursun ama 1 kurus zarar etmesin, devlet karsilasin. Ancak biliyoruz kasalar bombos o da mumkun degil. Ekmek olmus 2 lira aileler gecim derdinde, insallah herkes icin hayirli olacak sekilde su donemi atlatiriz, insallah kimse 1 kurus kaybetmez sofrasindan tabak eksiltmez😢