Fatosemir hulyaaa-123 benimki de anne sütü çok az alıyor bekliyim burada bende 5 aylıkken başlamayı düşünüyorum
Buglemefsamom hulyaaa-123 evet canım ben başladım yoğurt yumurta sarısı meyve püreleri havuç kapak patates balkabağı üç gün kuralına uyarak az az vermiştim
Alanbebek hulyaaa-123 yemegın sularından tattırıyorum canm memesıne bandırıp henuz tam olarak baslamadım ben
Petitom hulyaaa-123 canım benim bebeğim şimdi 6 aylık oldu beş buçuk gibi başladım ben bebeğim biz yemek yerken çok çok istiyordu doktor da tadımlara başka deyince başladım kendisi de istediği için bir sıkıntı yaşamadım
Fatosemir hulyaaa-123 kullanıyorum tabi. Emmediği için sağıp veriyorum günde üç öğün anca çıkıyor. Gerisi mama 🤷🏻♀️
Alanbebek Buglemefsamom canm birsey sorucam bende yogurt vermek ıstıyorum ama mayalamayı bılmıyorum hazır yogurt versem olurmu acaba ya yumurta sarısını nasıl verıyosunuz
Klbaz Ben başladım ama tadım sadece hiçbirini kabul etmedi hep tükürdü kustu ben de acele mi ettim dedim ki doktor tavsiyesiyle başladık 1 ayı geçti hala alışmış değil tatlara
Slmnese hulyaaa-123 mama kullananlar başlaybilir diye biliyorum ki biz de mama kullandığımız için 5. Ayda doktor tavsiyesi üzerine başladık.
Rewarya Ben başladım alerjik ti bebeğim ek gıda daha hızlı iyileştirir dediler hatta 2 öğün veriyorum sorun yaşamadım aksine bebeğime iyi geldi ek gıda
Gunsss hulyaaa-123 Biz beşinci ayda başladık yoğurt kabak balkabağı patates havuç Avuka doğu elma armut tarhana çorbası yayla çorbası zeytinyağlı Çatalla ezip verdim şimdi 6,5 aylığız baya baya her şeyi yiyoruz
Usyarun hulyaaa-123 bizim kilo alımımız iyi ama doktor yine de başlayın tadımlara 6. ay çok geç oluyor dedi. Biz de bir şeyleri tattırıyoruz şuan. 6.ayda öğün olarak vermeye başlarım herhalde
Usyarun Rewarya bizimki yemiyoe, tadına bile bakmak istemiyor. Kaşık görünce ağzını sımsıkı kapatıyor