ZeynepAdam Kizim 7 ay 11 gunluk iki gundur gunde 3 4 defa az az kaka yapiyor. Ishal degil ama normal kivamda. Henuz dis cikarmadi acaba dis belirtisi olur mu?
Deletedmom115 ZeynepAdam Benim oğlum diş çıkarmadan 1 hafta önce sürekli ishal olmuştu ama ishal olmadan da diş çıkar mı bilmiyorum tabii
ZeynepAdam Deletedmom115 bende bekliyorum artik disini son iki gundur ishal gibide degil az az kaka yapiyor neredeyse her bezi kakaki telaslandim dogrusu ne ates ne del baska bir huysuzlugu var herseyi normal ayrica.