Esmanurguzel beşinci ay da sadece tadım yaptırabilirsin onunla da doymaz öğün olarak veremezsin daha. Kuran da 2 yıl benek emzirilmeli diye geçiyor o yüzden şu an sadece süt işe beslendiği için tutmaman daha uygun bebeğinin hakkına girmiş olursun diğer türlü canım sen daha sonra oruç tutabilirsin ama bebeğin bir daha anne sütü almayacak