Ege52 Slm kızlar hayırlı ramazanlar Bebeğim 7 ay 6 günlük. Ek gıdaya gectik evt ama çorba ,püre, kahvaltı hiç birşey yemiyor bu durum duzelirmi ne versem ağzını kapatıyor ağlıyor 🤔
zeynnep Ege52 önüne küçük parçalarla koydunuzmu döke saça yiyor benimki mama sandalyesinde altinada sofra bezi seriyorum.
[silindi] Ege52 ah ahh bizde aynı durumdayız kendi önüne yiyebilecek şekilde de koydum onlarla da oynuyor ağzına götürüyor tadını aldığı an çıkarıyor bizde 7.5 aylığız bende düzelmez diye korkuyorum
Ezgiersoy Ege52 bende aynı durumdayım .. çıldırmak üzereyim hatta. Ağzını açmıyor açsa ağzının içinde tutuyor yutmuyor. Düzelir diye umut ediyorum…
Ege52 zeynnep döksün saçsın onda deilim önüne birşey koyup denemedim o şekilde. Püre çorba yoğurdu kendi kendine nasıl yiyebilirki siz neler veriyorsunuz bebeğinize
zeynnep Ege52 pankek yapıyorum makarna pilav bunları koyuyorum önüne benimki 9 aylık iki aydır yiyor koyunca
cydcvk Ege52 elma dilimi verin eline. Boğulmaz merak etmeyin dişleri yoksa. Çok minik koparıyo dişler yoksa. Havuc verin. Ağzına götürmeyi öğrensin. Kızım 9 buçuk aylık herseyi kendi yiyor. O yerken ağzını açtıkça yoğurt tepiyorum ağzına. Benimki hep kendi yemek istedi
Ege52 cydcvk bir iki kasik alsa sonra daha acmiyor agzini. 7 ay 7 günlük bugün normalmidir bilemiyorum kormuyorum elime bisey vermeyede🙄
Asyam140820 Ayyy bende de bir tanes böyle bir ara güzel yedi dişleri çıkarmaya başlayınca hepten beter oldu 3 4 lokma yiyor bidaha yok 8 ayına girdi ama gerçekten bıktırdı bende polivit die Bi vitamin şurubu buldum denemeyi düşünüyorum
Ege52 Asyam140820 vitamin takviyesi nasil olur bilemem ama insallah düzelir bu durumları. Yiyen bebekleri gorunce imreniyorum valla.ne uykumuz düzenli ne iştahımız gündüz pek emmiyor da oyun oynamak istiyor surekli 🤷♀️
Asyam140820 Ege52 al bende o kadar gece sürekli uyanır çünkü biberonu almıyor mama takviyesi yapamıyorum ek gıdayı yemiyor gerçekten ne uyku ne yemek benden sonra dogum yapan kuzenlerimin çocukları benim kızdan büyükler gerçekten imreniyorum onlara hiç sorun yaşamadılar yeme konusunda
Ege52 Asyam140820 bizimkide gece Her saat başı ağlıyor uyanıyor emmek istiyor uyku haliyle gunduzde 2 dkka ancak emiyor. Strese giriyorum hiç bisey yapmak istemiyorum böyle yapıncada
Asyam140820 Ay Bi ben degilmişim bu sorunu yaşayan gerçekten psikolojik olarak çöktüm yıprandım çocuktan soğudum ya yeme konusu çok hassaslaştırdı beni inşallah düzelirler Allahım sen yardım et bize 🙏❤️
Ege52 Asyam140820 Amin canım.zor dönemler ama gecicek insallah anneler çok etkileniyo bebeler bisi yemeyince yapıyoruz o kdr hep boşa birde yiyen bebekleri görünce kendimi sorguluyorum. Aslinda çok yanlis