OyaGny tüplerde olanlardan mı aldın
Alayay evet küçük tüp
OyaGny ben tüpde olanlardan alıyorum bitene kadar kullanıyorum 2-3 gün bi sıkıntı yaşamadık .
Alayay teşekkür ederim bende kullanayım o zaman çünkü yazık oluyor kullanmadan atılıyor
OyaGny bir sıkıntı olacağını sanmıyorum ben kullanıyorum