ikicocukluAnne_ günde 3 kere çok fazla canım çocuğa zararlı d vitamini fazlası ocean 400 uı olması lazım fıs fıs başlığı takılıysa bir defa tok karnına sık yeterli günde bir fıs devit3 Ün 3 damlasına denk geliyor çünkü uzun süre günde 3 kez verdiysen çocuk doktorunu ara bilgi ver Fazlası zehirlenmeye yol açar çünkü ayrıca sendeki 1000 lik o sebeple gün aşırı kullan demiş sen bunu aynen o şekilde kullan sonradan 400 lük al ama