Merhaba, kizim 14 aylik femur başı geriliği dedi doktor. Başına gelen var mi? Gelişmesinde bi problem. Kızım daha 15 gün önce emeklemeye başladı ama herhangi bi problem yok başka tutunuyor, yan yan gidiyor eğilip kalkıyor, başına gelen varsa cevap verebilir mi?