Kesinlikle kullanmayın sağlık ocağının verdiği demir damlasını ve d vitaminini. Pedia d’ye devam edin d vitamininde o gayet güzel. Demir damlası için ise bestiron öneririm. Bebeğinizin kilosu kadar kullanacaksınız her gün. 6 kiloysa 6 damla. Demir takviyesi bebek için önemli sakın ihmal etmeyin. ❤️