Benim bebişim de neredeyse 2 aylık oldu Altını degiştirip emziriyorum emerken uyuyup kalıyo Bi 10 dk dalmasını bekliyorum beşiğine koyup hafif hafif sallıyorum oyle uyuyo ama saat oluşturamıyorum Bi gün 1 de uyuyo bigün 3 te uyuyo benm de derdim saati nasil ayarlıcam onu bilemiyorum