Evrenvezeynep Merhaba anneler. Kızım 8bucuk aylik. Indirimden yazlik alisveris yapmak istiyorum. Haziran temmuz ağustos icin sizce neler almaliyim. Tecrübesizim. Hangi kiyafetten kacar tane alinmali yazabilir misiniz:)
Marla91 Evrenvezeynep ben beyaz zıbınlarla yazı geçirmeyi planlıyorum. Sıcak oluyor çünkü. Dışarı giderken de şortve tişört rahat olur diye düşünüyorum.
Vanilya Evrenvezeynep Zıbın tarzı çıtçıtlı üstler,tulumlar,ip askılı pamuklu atlet,şapka,şort,birkaç elbise.ama geneli tulum tarzı alıcam tek parça çok rahat oluyor
ipekkizimm Evrenvezeynep kızım da 10.5 aylık 2 gun once e bebek bayağı indirime girdi ordan yazlık aldım. E bebeğin kaliplari küçük genelde. Lcw kalıpları da büyük. Mayista 1 yaşında olcak kızım. 1.5 2 yas aldim e bebekten. Burası ekime kadar sicak oluyor ancak giyer 😊 tulum büyük kurtarıcı zıbın şort ve tulum ile geçecek tahminim bu yaz. Cok yazlık elbisesi var diye almadım bu arada ama sizinki yurumeye başlayınca elbise cok tatlı durur😊
Evrenvezeynep Vanilya ben kendimi tutamayip 5 tane elbise aldim. Atlete gerek var mi sizce ? Ve şort tişört kac tane almaliyim bunlardan ve tulum derken salopet gibi mj
aylakmadam Evrenvezeynep barbatözler çok iyi oluyor ebebekten indirimli fln aldim 300 tllik alisveris bu yazi dolu dolu cikarir. Arama kismina barbatöz yazın e bebekte.
Vanilya Evrenvezeynep İp aşklı askılı şortlu tulumlar canım bu müslin kumaşlardan. Atlet ip asklı deliklilerden alıcam. Akşamları giydiriyorum mutlaka atlet. Tişört 6 şort 6 olabilir. Çıtçıtlılardan da 5 tane iki üç tulum tamamdır. Ama ben tulumu daha çok alıcam. Geçen yaz çok rahat ettim. Sıcak oluyor. Tişört şort olmuyor çünkü atlet çıkarıyorum. Beli açık kalıyor falan. Tulum çok iyiydi Ya da çıtçıtlılar
ipekkizimm Evrenvezeynep bana da hep hediye geldi ama elbiseyle yaz gecmez tabi bi tulum sort tisort alabilirsin😊
adastra Evrenvezeynep Bulunduğum şehir sıcak olduğu için ben evde sürekli zibinla bırakıyorum kızımı, bunun dışında dışarda giymek için de birkaç tane çıtçıtlı elbise aldım yazın o sıcağına fazla bile :)
Hibou Geçen sene kızım 2-3 aylıktı aşırı sıcaktı her gün bir zıbın bir bezle gezdi bu senede öyle olur zannımca bol bol zıbın ve askılı ipli elbise aldım 😍
Cheddar Evrenvezeynep valla geçen yaz o aylardaydı. O kadar elbise tulum aldım hiç giyemedi tabi evde olduğumuz için. Bol bol zıbın, şortlu tulumlar çok iyi oluyo bi iki tane de dışarıda giymelik takım alabilirsiniz
Sedaahmet Evrenvezeynep bol bol askılı ya da kısa kollu zıbınlar al, şort al. Kısa tulumlar oluyor,onlardan alabilirsin. Ben adanaliyim. Benim cocuklar yazı hep zıbınla geçiriyor. 😂 bende cocuklara yeni zıbın ve ogluma kısa kollu tşört alacam sadece
Bebegim_28 Evrenvezeynep yazın 7 8 aylık olacak kızım için lcw den şortlu al üst takım(yalnız o takıma bayıldım) 2 tane tulum iki tane kısa kollu zıbın aldım(hepsini trendyoldan aldım) doğmadan öncede alınmış bi elbise bi tanede takımı vardı duruma göre bakıcam belki yeterli olur😊
Bebegim_28 Evrenvezeynep https://hizliresim.com/WwYSuW bunları aldım altta da tulum ve zıbınlar var görünüyor 😊
Alminazli Ben a101 e çiftçili badiler gelmişti askılı atlet gibi kızıma onlardan aldim kışa kollu aldim bi kac tane de evde hep badiyle gezer zaten dışarı çıkarken de sortlu tulum aldim 2 tane bi kac elbise aldim
ikizbabymom Evrenvezeynep geçen yazı sadece çıtçıt badiyle kapattık bu sene ek olarak tayt giyerler yürüyolar çünkü bi iki dışarılık olsa yeter