Rewarya Merabalar alerjik bebek annesiyim düne kadar meme reddi yaşıyorduk ama bugün değişik bişey oldu kızım memeyi aldı ama bu seferde ısırmaya başladı sebebi ne olabilir. 5 ay 20 günlük nolur diş olmasın :(
YelizDmr Rewarya diş olabilir bizde 5 aylığız bizde meme reddi yaşıyoruz bu ara ısırmalar başladı daha diş yokken böyleyse dişler çıkınca ne olacak bilmem🤭
drn5410 Rewarya damakalrı kaşınıyor olabilir canım meme reddine sebep olmaz diyorsan ben ısırınca hafif burnunu sıkıyorum bidaha ısırmıyor öyle deneyebilirsin
arslaninannesi98 Rewarya öyle bir evre oluyor her bebekte neredeyse. Bir ısırma huyları başlıyor ama gülmeyin zamanla geçiyor. Benimki emip karnını doyurduktan sonra emerken ısırıyordu. Karnı doyunca hemen çekiyordum ağzından. Belki böyle dikkat edebilirsiniz
Rewarya YelizDmr bizim için emzirmek hep kabus olacak ek gıdaya başlamıştık mukus ta gitmeye başlamıştı yani çok azalmıştı. Bu sabah yine mukuslu kaka yaptı sebebi diş mi acaba?
Mybabyboy1 Benim oglus 7 aylik disi patladi mi patlamak.uzere mi daha cozemedim ama memeyi isirip dişlerini kasiyo cocugum don lastiği gibi uzatıyo meme ucunu yaa ben çığlık atinca da guluyo qfaghdhfj