myangel Pazartesi günü aşı olduk ateş çıkmadı o gün herşey normaldi. Estedi gün gözünün birisi sulanıyo ve sürekli hapşırmaya başladı. Gece de ateşi yükseldi uyuyamadı huzursuzlandı. Atrşinin yükselmesini normal karşılıcam ama hapşırması aşıdan mı yoksa grip gibi bişey mi oluyo anlayamadım
elifiii myangel ates ile birlikte hafif burun akintisi oldu bizde de, sanirim bircok bebekte goz sulanmasi vs. olmus. nedenini bilmiyorum, bizim devam etmedi ates gecince burun akintisi da gecti.
Annnisshhh myangel bizde pazar esi yaptırdık o günden beri ilk gün ateşi çıktı ama şimdide biraz huzursuz gece pek uyumadı