kaymakliekmekkadayifi Kizlar buzlukta sut vardi cikardim kaynamis suyun içine koydum çözüldü dogru mu yaptim bu sekilde verebilir miyim bebegime? Usti sari sati yag tabakasi gibi bu normal mi
ilknur06 kaymakliekmekkadayifi yanlış. Önce buzluktan alt tarafa alacaksınız orada çözülecek sonra benmari usulü ısıtacaksınız
didemblr kaymakliekmekkadayifi çıkarınca henüz çözülmeden birden kaynar suya atmak yanlış diye bliorm 🤔
Aselinannesi0655 Evet yanlış malesef. Önce kendi çözülecwk sonra vereceksiniz hatta 1 gğn önceden çıkarın diyorlar hemen verilmesi de önerilmiyor
kaymakliekmekkadayifi Aselinannesi0655 ama benim anlik ihtiyacim oldu ki 1 gun onceden lazim olacagini nasil bilcez😂😂
sevimlienerji kaymakliekmekkadayifi yanlış. buzluktaki süt önce dolabın normal yerine alınıp orda yavaş yavaş çözülmeli daha sonra sıcak suya koyup ısıtılmali
Sevdamavi kaymakliekmekkadayifi canım kullancagın zaman buzdolabının içine koy kapagına değil çözülünce sıcak suya oturt
Mom62636362 kaymakliekmekkadayifi Bu yöntem yanlış, buzdolabı kısmına koymanız lazım, orada çözünen sütü kullanabilirsiniz. 24 saat içerisinde tüketebilirsiniz
ilknur06 kaymakliekmekkadayifi ben De bilemiyorum ihtiyacım olmadığında yemeğine karıştırıyorum ya da yoğurt yapıyorum
mom006 kaymakliekmekkadayifi aynen öyle kaynatma cezvede felan sıcak suda çözülcek sen hafifce çalkalayacaksın yağı felan karışcak sonra içme sıcaklıında bebeğe verceksin🥰
mom006 kaymakliekmekkadayifi difrizde en fazla 3 ay kullanılıyor, sonra besin değerleri kayboluo tek zararsız ama faydadız tok tutan bi şe içmiş olur bilginiz olsun🥰
kaymakliekmekkadayifi mom006 ya zaten daha 3 4gunluktu sut :) babasina birakmam gerekti bebegi de acil bi durum olursa acikirsa falan diye sut çözdurup bıraktim da 😂
ikizbabymom Herkes farklı bişey söylemiş yoğun balım hemşiremiz bana kaynar suda çözdür direkt bekletme demişti