5 gün normal doğum yaptım afedersiniz ama arkamdaki deliğe kadar dikiş var sıvı tüketmeme rağmen kabız oldum dün akşam biraz yaptım ama bide bana sorun ikinci kez doğum yaptım gibi çok acı çektim dikişler zonkladı ama hala bitmedi ve yeniden gitmeye o kadar çok korkuyorum ki ne yapacam bilmiyorum lütfen bu tarz bir şey yaşayan varsa bana tecrübelerini söylesin gerçekten dayanamıyorum artık.