Mom064 Tadımlar bitti mi canım? Mutlaka sevdiği bişey vardır. Onuda denedin mi? Ben küçük küçük Yani kaşığa koyduğum miktarı azalttım denedim. Sonra bir ara ısrarcı oldum. Daha kötü oldu. Ara verdim iki gün. Müzikle oyuncaklarına bebeklerine yedirir gibi yapıyorum veriyorum artık. İki kaşık yese bile doyar demişti doktor. Ama ısrar çok kötü oluyor