mysonmylove Anneler bebeğim rota aşısı oldu bugün, eve gelir gelmez ishal oldu ve çok huzursuz, uyumuyor sürekli kucak istiyor, ishal yaşayan oldu mu aranızda aşıdan sonra
blue5 mysonmylove ne kadar süre sonra gecti acaba ishali ben de dun yaptiridm bebegim ishal gibi sivi diskilama yapıyor.
S2021S mysonmylove geçen salı günü yaptırdık canım.. Bizde de kaka sulu şekilde oldu.. Bir kaç gün de huzursuzluk yaşadık.. Özelikle ilk olduğu günün akşamı.. Şu an iyiyiz çok şükür, şifa olsun inşş 🌺
Nilsu0512 @mysonmylove ya gittik ama benim kuruntumdan dolayı test yaptrdık birşey çıkmadı çok şükür 🙏